Jäsenedut

FUUGin jäsenet voivat hyötyä jäsenyydestään monin eri tavoin.

• FUUG järjestää pienimuotoisia guru-is-in -henkisiä tilaisuuksia erilaisista teemoista.
    Ehdota oma suosikkiteemasi.
  • FUUGin puitteissa voidaan ylläpitää erilaisia SIG-henkisiä samoista teemoista kiinnostuneiden henkilöiden harrastajaryhmiä ilman erillisen yhdistyksen byrokratiaa. (esim. BSD-SIG)
  • FUUGin kautta voit yrittää vaikuttaa lainsäädäntöön sekä muihin alan pelisääntöihin FUUGin nimissä laadittavien lausuntojen ja lehdistötiedotteiden muodossa.
  • FUUGin jäsenet saavat tuntuvan alennuksen NordU/USENIX-konferenssien osallistumismaksuista.
  • FUUGin jäsenet saavat alennuksia myös muista sisaryhdistysten organisoimista tapahtumista. (USENIX, LISA, SANE, yms.)
  • FUUG pyrkii järjestämään vuosittain ainakin yhden laajemman useammista erillisistä luennoista ja/tai esityksistä koostuvan seminaaripäivän.
  • Mikäli ennakkoilmoittautuneita osallistujia saadaan tarpeeksi, järjestetään retkiä mm. sisaryhdistyksiä tapaamaan tai muihin mielenkiintoiselta tuntuviin kohteisiin.
  • Tapaat muita alan harrastajia ja asiantuntijoita.

Kuten yhdistystoiminnassa aina, riippuu kaikki toiminta luonnollisesti paljon jäsenistön omasta aloitteellisuudesta. Mitä enemmän itse tuot omia toiveitasi esiin, sen enemmän ja paremmin juuri sinun toiveitasi vastaavaa toimintaa voidaan järjestää.

Ehdotuksia toivomistasi tapahtumien aiheista voi toimittaa

• sähköpostilla fuug@fuug.fi
  • postitse: